GGN is de grootste incasso- en gerechtsdeurwaarder van Nederland met een landelijke dekking van deurwaarders.

wij te werk

Hoe gaan

GGN Aandacht loont

“ Onze aanpak biedt geen keuze tussen sociaal of financieel rendement: nee, het is de combinatie die werkt. De juiste balans, voor iedereen. Wij geloven dat aandacht loont! ”

Scroll verder

Betalen voor wat je geleverd krijgt, is het fundament van onze economie. Wij geloven dat iedereen in principe zijn of haar betalingsverplichtingen na wil komen, maar dat het soms niet lukt. In plaats van alleen dwingen te betalen, bieden wij - waar nodig - een helpende hand als iemand niet kan betalen. Wij zijn ervan overtuigd dat persoonlijke hulp bieden dan de beste oplossing is voor alle partijen. Onze opdrachtgever krijgt de geleverde producten en/of diensten betaald en de klant is passend geholpen met de openstaande schuld.

Zo pakken wij het aan

Hier staan wij voor

Aandacht

voor iedereen

Daadkracht

beloven en doen

Vooruitstrevend

verder dan verwacht

wij te werk

Hoe gaan

GGN Aandacht loont

Zo pakken wij het aan

Hier staan wij voor

Aandacht

voor iedereen

Dat is vanzelfsprekend, toch? Bij ons in ieder geval wel. Wij behandelen iedereen zoals we zelf behandeld willen worden, hebben vertrouwen én leven ons in. Ongeacht wie je bent en de reden waarom we elkaar treffen.

Of je ons nu belt, bezoekt of onverwacht aan de deur treft, we hebben alle aandacht voor jou. Hoe gaat het met je en kunnen we ergens mee helpen?

Daadkracht

beloven en doen

Met daadkrachtig optreden bedoelen wij: niet alleen woorden, maar vooral daden. Dát is onze kracht. Daarom communiceren we duidelijk, begrijpelijk en servicegericht.

Vertrouwen ontstaat alleen bij gelijkwaardigheid. Daarom praten we tegen iedereen eerlijk, direct en open. Vertellen wat we doen, wat niet en dat nakomen.

Vooruitstrevend

verder dan verwacht

Onze data en ervaringen zetten we in om op diverse manieren verschillende typen mensen te benaderen. Dat doen we digitaal en geautomatiseerd, en waar nodig persoonlijk. Net dat stapje extra zetten en elke dag een beetje beter worden.

Niet alles gaat in één keer goed, maar we durven en we doen het. Ja, soms maken we fouten, geven ze toe, herstellen ze en leren ervan.